Anonym?

Hej bloggen, idag har jag varit i stallet, red Mirabell. Gick jättebra, känner mig nöjd. Annars är det väl inte så bra, är deppig igen kan inte förstå varför detta bara kommer och går. Jag mår inte bra av det alls, känner mig helt värdelös oftast. Jag skriver inte det här för att en massa folk ska tycka synd om mig , mer för att dom närmsta ska veta att jag är på väg in i en depp igen och att dom ska ha förståelse för mitt betende, jag menar ingen illa om jag inte svarar och liknande. Jag vill oftast vara ensam när jag är deppig bara <3 För det andra vill jag bara ifrågasätta löjliga personer som kommenterar anonymt hur de tänker? Är dom patetiska eller vad? Kan dom inte bara stå för vilka de är och vad de tycker? Så om ni har problem med er själva så kommentera då inte. Jag kommer ändå inte acceptera anonyma fjantar. Era kommentarer är osynliga och kommer förbli osynlgia tills ni står för er själva :) Så tänk på det. Idag blir annars en lugn kväll med TVtittande.


Min lilla skatt <3



/ kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback