Sex and the city

Är inne på fjärde säsongen nu av sex and the city :) vill ni veta en hemlighet? Jag har dragit med Niklas också, haha. Han skrattar faktist lite då och då. Nej men jag är så glad att jag har en pojkävn så snäll som står ut med serien varje kväll. Idag har jag varit hos farmor och fårr julklappar. Sen blev det fika med Sofia och snack om imorong, ska dit och färga hennes hår :) Jag funderar även på att tona mitt hår brunt, men jag vet inte? Vad tycker ni? Jag kan ju aldrig bestämma mig och jag ska ha brunt eller blont! jag bilr tokig på mig själv. Kroken ligger och sove som en stock brevid mig. Mysig liten sak <3 Nej nu ska jag fortsätta fixa lite med klänningen tills imorong. Ha det <3


Blondin eller brunett? HJÄLP!



/ kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback