Plugg "/

Usch, pluggar just nu. Fan känns som det är det ända just nu. Men jag vet ju att jag måste.. Fast jag tycket iofs att svenska är väldigt kul. Just nu håller jag på att skriver en uppsats om hjältar, eller snarare vardagshjältar och om personer som inspererar en och lär en saker. Min uppsats handlar om två som ger mig mycket lära och är otroligt viktiga för mig, som jag tycker är modiga. Det är min mamma och min ridlärare Maria. Det är två mycket viktiga personer som jag lyssnar mycket på. Och som jag känner mig trygga med. En annan jag tycker väldigt mycket om är Mirabell, just nu känner jag bara hur mycket jag saknar henne! Hon är verkligen bland det bästa jag vet, en charmigare ponny kan jag inte hitta. Hon har en enormt stor plats i mitt hjärta. Och jag kommer alltid älska denna underbara ponny. <3 Nu är det en hel vecka kvar nästan till jag träffar henne, :/ men men så kan det vara. Jag längtar till körkortet nu! Så jag kan åka ut oftare och hälsa på i stallet :) Just det? har jag talat om att jag har hittat en bil? En volvo s40 årsmodell 2000, en röd. Visst jag har alltid sagt nej till volvo men just denna är faktist väldigt shysst :) Nej nu ska jag plugga vidare. Nattinatti <3



/ Kram M 

Kommentarer
Postat av: maria

blir alldeles rörd. kram

2008-12-02 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback