Planterat

Idag släppade jag hem en jävla massa dörrkrokar hem som jag ska sälja i stallet, hittade även några hyacinter som jag planterade och tänkte sälja :) Annars har det väl inte hänt så mycket, hade nationella i matt , och ska jag säga en sak? det kändes super skönt. Vad nöjd jag känner mig än så länge ;D haha. Snart ska jag bada med min älskade och efter det så blir det te. Imorgon är det först lämmna Kroken hos mormor, där han blir kvar över natten :( ,luciafirande på haga vilket betyder att jag kan ta halv åtta tåget Woohoo, florestik, sen kommer mamma, stefan, maxine och älskling för att hämta mig. SEN DRAR VI TILL IDOL FINALEN :D:D Där jag ska försöka fixa lite kort på Robin.B till både Sandra och Sofia. Just det fixat nyårs klänning nu, har sytt upp den lite och så. Men kanske slänger ut en bild sen. Ska även lägga ut en bild åt Sandra& Sarah. Nej nu ska jag hoppa i pluret <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback