ojoj

Här har det inte hänt mycket, ni får ursäkta mig lite. Har haft full rulle med skolan och annat. Just nu är iallafall statusen jullov. NIklas kom nyss hem, han har köpt julklapp till lilla mig. VI ska ha lite små jul idag :P Igår och idag har jag varit i stallet och myst med Mirabell :) underbara ponny <3 Och idag kom sötaste Anna ner till stallet och vi red ut med Roffe och Ratata, var härligt i solen och allt. Sen har jag tagit hem en liten söt kattunge till Jack och hoppas att det går bra för honom och Travis nu :) Kroken blir bara större, och större. Min lilla bebis <3 Ikväll blir det hem till mamma för att mysa och äta skinkmacka, mysigt. Åtrekommer ikväll. <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback