Mys

Måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän, fick sex and the city boxen ( med alla säsonger) i julklapp. Det var precis det jag ville ha. Kan inte vara lyckligare just nu. Medans jag sälv känner mig jätte tråkig som käpte spelet Geni till honom, ni vet typ som TP. Aja, hoppas det vart bra iallfall. Vi var somsagt hos mamma och åt, efter det så träffade jag min älskade Sofia, vi gick till Janne. Imorogn blir det åka till mormor och äta en massa mat och bara mysa. Sen kommer Niklas förhppningsvis hem från sina föräldrar så vi kan gosa lite. Nej nog för idag. Nu ska jag mysa med pojken, ta en kopp te och kolla på sex and the city. God jul på er alla <3

Jag älskar dig, lämmna mig aldrig
<3
         

Mammas lilla <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback