Mmmirabell

Red världens bästaste Mirabell idag , det gick bra hon var väldigt lugn faktist. Men det var tyvärr andra saker som störde i mörkret :/ Hon  är ju lite mörkrädd och fick världens rusning när vi trava för det prassla på sidan , så det blev till mamma att gå med och sen bara skritta. Men det var nog de andra hästarna som smitta lite också, vet inte riktigt vad det var med dom idag, tillochmed Ravon ( :O ) höll på och var skraj. Hum? Men men, det var så kul att stå och mysa med henne i stallet också. Jag tror inte det finns nån bättre eller charmigare än Mirabell ILU <3 Annars har det inte hänt så mycket idag, hade matte nationella. Och jag måste säga att det känndes super, men det vet man ju aldrig ;D haha.. Imorgon är det svetsteknik och svenska.. Sen nationella i engelska , sen slutar lilla jag och så blir det träffa Sofia <3.. Nej nu ska jag nog sova, ha det <3


Mamma och Stefan, jag älskar er <3

PS: idag har jag och älskling fxat julmys hemma också. Älska julen <3


 Kram M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback