Lördag :)

Kom nyss hem ifrån stallet, blev ingen ridning idag på grund av vädret men kan nog tala om att det var lika skönt, annars hade man kanske förfrysit sig i regnet ;D Men vi hade lite teori med unghästarna , vi tömkörde Sockan för första gången, hon var jätteduktig. Hon kommer nog att bli en väldigt fin ponny. Kan ju bara tala om att jag är väldigt lycklig just nu över att Kevin gick till final. Bättre kan det inte bli att få se denna glada och otroligt duktiga människa live. YES! Fick nyss ett sms av Zandra att man tydligen är med i Katrineholms Kuriren idag, trevligt haha. Snart ska jag slänga iväg ett sms till Sofian och kolla om vi ska hitta på någe skoj, fast först ska jag dricka en kopp te och bara ta det lungt. Plugga lite ikapp också kanske. Min älskade Krok är förövrigt väldigt söt just nu när han sitter och spanar ut genom fönstre och pratar med fålarna haha. Ha det så länge :)

                             Judith, Sockan och Vera <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback