Kul? nej!

Jaha, då sitter man här ensam på julafton. Och det är jättekul, NOT! Var med mamma+familj hos mormor och åt och hade mysigt. Fick jätte fina presenter är faktist jättenöjd. Sen så åkte jag hem för att jag hade tänkt att vara med pojken som lovat att komma hem från sina föräldrar, men nej tyvärr så skickar hen ett sms och säger att han sover kvar. Visst han kanske har kul men lite respekt? Jag vill inte sitta själv, jag hatar att vara ensam! Jag vill inte sova själv. Men har man något val? Jag kan inte sova hos mamma eller någon annanstans eftersom jaf har Kroken och inte vill att han ska vara själv. Jag vet inte vad jag ska göra. Niklas jag älskar dig men måste du vara så himla knäpp ibland? Ändra inte planer jämt det blir bara jobbigt. Men jag önskar alla er andra en trevlig jul iallafall <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback