Jullovet? Var är du?

Jag längtar som en galning till jullovet, att få sova ut och ta det lungt. Min kropp orkar inte längre, den är helt slut. Som jag sa igås så somna jag klockan sex, vaknade runt elva och hade feber. Drack te och somnade igen, sen vaknade jag inte förens tolv idag. Nu börjar vi snacka att jag ät trött :/ Blä för att må dåligt. Snart blir det fika med Sofia , sen ska jag och älskling hem till mamma och äta mat. Mums. I veckan ska troligen jag och mamma handla nya skor och min klänning till nyår , så jag är glad. Nej ikväll blir det lite plugga också. Har prov i samhäll på onsdag, NP i matte på torsdag och namn prov på blommor på torsdag, just kill me? Aja, ha det <3

Mammas pojke , kroken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback