Ikea

Hejsan, idag är man skapligt trött efter att ha varit på Ikea och shoppat hela dagen. Hittade en bädd till Kroken som var jätte söt. Men kostade tyvärr lite för mycket för att min ekonomi skulle klara av det. Men har hört att dom har liknande på Rusta så mamma sa att vi skulle åka dit någon dag för att titta :) Åh, min lillaprins kommer få det så bra <3 Just nu ligger jag baras hemma och tar en kopp kaffe, Niklas är hos Jimmy och blir nog sen hem som vanligt. Jag ska ju försöka få i ordning nu, eftersom vi hittade soffan vi ville ha idag. Så det blir till att köpa nästa månad. Jag har även försökt skriva ihop ett litet CV, funderar på att söka jobb på coop, ica, willys, öb eller liknande. Kan ju vara bra även om jag har stallet så kanske det skulle behövas något mer. Skulle vara skönt nu på vintern, och sen ha stallet på sommaren. Jag har faktist en bortskämd katt att betala för hehe ;) Nej jag ska inte skriva om stallet, för så saknar jag Mirabell alldeles för mycket :P Ni får ha det bra <3

Krokens tron som jag tittade på :)                                           Våran blivade soffa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback