Fartfylld helg ;D

Oj jag har visst inte hunnit blogga i helgen såg jag , har haft fukkt upp :/ Igår så var det luciafirande i stallet, och det var jättesött. Alla shettisar var supergulliga, och Mirabell vart tyvärr inte  stallbästis men i mina ögon kommer hon alltid vara den bästa som finns <3 Hon kan ju faktist pussas också. Hihi. Idag var jag i stallet och red henne också, var fantastiskt kul tycker jag. Hon är helt underbara vissa dagar, och så klaffar allt. Just det inte att glömma jag sålde  dörrkrokar och lite annat till våran klasskassa. Någon som är intresserad av resultatet? 920kr drog lilla jag in på två timmar :D Känns super. Nu kan man ju knäppa negativt folk på snoken. För om alla bara hjälps åt och engararar sig så kommer vi få ihop det vi behöver.

Men nu till det mest spännande Idol-finalen i Fredags <3 Oh fyfan så kul det var. Jag trodde inte man skulle känna sig så nära Idolerna som man gjorde. Och plus att man fick se massa saker i pauserna, när Idolerna uppträdde. Men jag måste berätta att innan idol startade hade dom en överaskning sa dom och ut kommer ROBIN ERIKSSON och sjunger. Så jag var lycklig hela kvällen, han har bland de mysigaste rösten jag vet och så är han ju duktigt snygg också.

Det som satt säkert i Idolfinalen var:
- Pauserna, helt klart värt. Det var super kul att få se lite mer än alla andra.
- Kevin,Robin&Robin live, fy fan dom är tussen gåger bättre live vill jag lova. Vilken energi!

Det som hängde löst var:
- Alice live, hon lär mycket sämre och skrikigare. Fattar inte att hon kunnde vara i final?
- Att alla Idolerna inte sjöng något tillsammans.
- Johan Palms snuskiga fjortisfans, om dom baar kunde vara tysta vore jag nöjd, snälla killen var inte ens i final vad är problmet?

Nej nu ska jag plugga lite, sen nattinatti <3


/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Johanna Å

Snackade med din farmor idag :P

2008-12-18 @ 20:51:09
URL: http://jastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback