död!

Hej bloggen idag har jag inte kunnat uppdatera så mycket , har varit i stallet idag och hoppat med Ravon :) Åh, han är verkligen mysig. När jag kom hem så åt jag med Niklas , och sen somna jag!! Fan vilken sålig människa jag känner mig som, bara total somna i soffan klockan sex. Så vaknade jag nyss och är fortfarande super trött. Imorgon tror jag att älsklingen och jag ska ner på stan och kolla julklappar :) Det ska bli mysigt, så kanske man kan gå och fika också. Det var ju ett tag sen vi gjorde något tillsammans.. Nästa lördag är det Lucia i stallet och då ska Kroken med ut , så jag har massa att fixa tills dess. Saker till hästarna och sy en liten fin tomteluva till Kroken. Nej nu måste jag säga nattinatti <3


/ kram M

Kommentarer
Postat av: anna

du får skicka låtarna om du inte redan gjort det:D linnea o nora ska komma runt 9 typ på lörd. :) <3

2008-12-08 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback