Bloggvärlden igen ;D

Hejsan. nu var det ett tag sen sist. Jag har haft mycket i skolan så skyller på det, men nu är jag tillbaka igen. Helgen var kul , har varit i stallet och pyntat lite åt Mirabell såklart ;D Red Mirabell och Jadden , det känns alltid så härligt att rida igen när man inte har gjort det på ett tag. Idag har varit en väldigt lugn dag , lite att göra i skolan sattsäga. Imorogn ska vi åka på brandövning , lite småhäftigt. Men alldeles strax ska jag och min älsk sticka över till mamma och äta pizza, mums! ME LIKE! Just det veckans roligaste var ju att den där skiten Johan Palm åkte ut ur Idol. Jag kunnde inte bli gladare och nu hoppas jag verkligen att Kevin håller i sig och tar hem hela skiten. Han äger ju totalt. Fast vad har han för motstånd? Dom har inte en chans mot Kev. Nej nu är det pizzatime, See yaa <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback